| ||||||
אחראיות על יישום אסטרטגיית התקשורת השיווקית כפי שנקבעה ע"י מנהל המחלקה, שמטרתן לגייס תרומות עבור פעילות הארגון. ניהול כלל ההיבטים הקשורים למיתוג הארגון, פיתוח תוכן שיווקי ופרסומי, לשם הגדלת מעורבות התורמים והרחבת התרומות.
. |
דרישות |
|
מיומנויות |
|
האגודה למען החייל מגייסת מידען.ית לקרן תפקיד המידען הוא לעסוק בזיהוי, מחקר ואיתור תורמים פוטנציאליים עבור הקרן. תפקיד זה מצריך עבודה עם כלי מחקר שונים ויכולת אנליטית לניתוח נתונים חדשים.
. |
דרישות |
|
מיומנויות |
|
האגודה למען החייל מגייסת ראש תחום גיוס חו"ל לקרן.
|
דרישות |
|
מיומנויות |
|
כללי:
• חבר/ה הנהלת הקרן.
• כפיפות למנכ"לית הקרן.
• העבודה במשרה מלאה,
• משרדי הקרן ממוקמים בפתח תקוה, התפקיד כולל ניידות רבה ונסיעות בכל הארץ
• הארגון הנו מפעל חיוני, נדרשת חובת נוכחות.
• המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תחומי אחריות
• אחריות כוללת על גיוס ושימור תורמים, תוך גיוס משאבים מהמגזר העסקי והפרטי בישראל לצד המשכיות תוכנית אמץ לוחם.
• בניית תוכנית עבודה וגרף פעילות שנתי למחלקה.
• ניהול צוות מחלקת גיוס ישראל.
• הקמת יוזמות חדשניות לגיוס והרחבת מספר התורמים והיקף התרומות.
• אחריות על תקשורת שותפת ומתן מענה במידת הצורך מול צה"ל – אכ"א, מפקדים ויחידות נתרמות בכלל.
• ניהול מסע התורם במחלקה כולל ניהול תיקי התורמים ושמירה על קשר עימם (כולל דיווחים על פעילות בהתאם לצורך);
• הכנת סיכומי פעילות ללמידה בארגון (ביקורים, משלחות ואירועים מיוחדים)
• ליווי ביקורים ואירועים, משלחות של תורמי המחלקה.
• אחריות תקציבית על התרומות, דיווח לתורמים ומעקב אחר מימושו.
דרישות התפקיד
1. ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד של גיוס משאבים – חובה!
2. ניסיון מוכח בניהול צוות עובדי.ם.
3. הכרות עם המגזר העסקי בישראל – חובה .
4. הכרות עם המגזר השלישי (פילנתרופיה) – חובה
5. השכלה אקדמית – חובה
6. הכרות עם צרכי מערכת הביטחון בתחומי רווחת החייל – יתרון
7. שפות: עברית – שפת אם; אנגלית – ברמה גבוהה מאוד; שפה שלישית – יתרון
8. שליטה מלאה ב- OFFICE הכרות עם תוכנת SalesForce – יתרון
9. יכולת עמידה מול קהל, כתיבה והעברת מצגות storytelling.
כישורים :
• מיומנויות תקשורת בינאישיות גבוהות ויחסי אנוש מעולים
• יכולת עבודה עצמאית וניהול משימות מרובות ממשקים
• יכולות עבודה בלוחות זמנים קצרים והתמודדות עם אתגרים בזמן אמת
• יכולת תכנון ובניית אסטרטגיה
• תודעת שירות גבוהה
• יכולת ביטוי והעברת מסרים בעל-פה ובכתב – חובה
האגודה למען החייל מגייסת מנהל.ת שיווק ופיתוח משאבים
- ניהול תחום השיווק ופיתוח המשאבים בקרן האגודה למען החייל
- חבר/ה הנהלת הקרן, שותף.פה בקביעת אסטרטגיה ובתהליכי קבלת החלטות.
- הכפיפות למנכ"ל הגוף התפעולי/ מנכלי"ת הקרן
- המשרה באזור המרכז, התפקיד כולל נסיעות ברחבי הארץ
- הארגון מפעל חיוני, נדרשת חובת נוכחות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
עיקרי התפקיד
- ליווי תהליך אסטרטגי של בניית תחום השיווק ופיתוח המשאבים באגודה לרבות מבנה ארגוני של תחום השיווק.
- פיתוח והפקת כלי שיווק שיתמכו במאמצי הגיוס בקרן
- הגדלת תחום פיתוח המשאבים בארגון
- בניה ויישום של אסטרטגיית שיווק לארגון ואפיון צרכים שיווקיים אינטגרטיביים של הגוף המגייס, פיתוח משאבים ויצירת אפיקי גיוס חדשים ובכללה תוכנית עבודה מותאמת ליעדי ההקרן וארגון.
- ניהול תחום הדיגיטל, תקשורת שיווקית ותיקי שיווק, ארועים וביקורים ומיתוג הקשור בהוקרת התורם.
- ניהול צוות עובדים ישיר ומטריציוני
- ליווי ואפיון הליכי הצעות מחיר לבחירת והתקשרות עם ספקי שרות רלוונטיים בהתאם
לתחומי העיסוק. - ניהול תחום הדיגיטל באגודה – לרבות אחריות על ניהול ותוכן אתרי אינטרנט רב לשוניים, רשתות חברתיות. שימוש בערוצי הדיגיטל לטובת בניית קמפיינים, השקות ומבצעי-שיווק
לצורך קידום גיוס משאבים לפעילות האגודה. - מעקב שוטף אחר תוצרי הפעילות השיווקית, לרבות ניהול מאגרי נתונים מדידים ורלוונטיים במטרה לאפשר הפקת לקחים ועדכון הפעילות השיווקית ככל הנדרש.ייזום ובניית דו"חות
תקופתיים הנוגעים לפעילות המחלקה ותוצריה והצגתם להנהלה - מתן מעטפת שיווקית לביקורים של משלחות נכנסות ומשלחות יוצאות לחו"ל.
- תמיכה באסטרטגיית "מסע התורם" לרבות ייזום פעילויות שיווקיות שמטרתן שימור והוקרת תורמים קיימים, פעילות לגיוס תורמים חדשים.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה בהנהלה בכירה – בארגון עסקי/ציבורי/עמותה –
יתרון - היכרות עם עולם השיווק בעמותות- יתרון
- ניסיון מוכח בעולמות הדיגיטל השונים
- ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים מקצועיים בתתחום
- ניסיון עבודה מול ממשקים בצה"ל, דובר צה"ל והפעילות הצהלית- יתרון
- היכרות עם עולם הפילנתרופיה וגיוס משאבים – יתרון
- ניסיון בניהול צוות שיווק- חובה
- יצירתיות וחדשנות.
- יכולת עבודה מטריציונית )ניהולית( ומול ריבוי ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
- מיומנות בין אישיות גבוהות, יכולות עבודה בשיתוף פעולה, יחסי אנוש מעולים וגישה שירותית
- יכולת הבנה וראייה מערכתית, עסקית ואסטרטגית
- יכולת עמידה מול קהל, storytelling
- תואר אקדמאי רלוונטי.
- שפות- אנגלית- חובה, שפות נוספות- יתרון
לאגודה למען החייל דרוש.ה מנהל.ת חשבונות – לתפקיד מעניין ומלא בסיפוק.
עמותה עם יציבות ותנאים טובים .
היקף של 70% משרה, 5 ימי עבודה בשבוע.
תכולת התפקיד:
- התאמות בנק – קליטת דפי בנק בממשק אוטומטי, ביצוע התאמות מלאות במטבעות שונים, פיצול רישום פיקדונות, הכנסות והוצאות מיון.
- התאמות חברות אשראי – ביצוע בדיקות שלמות, ביצוע התאמות מלאות במערכת הנה"ח, רישום פקודות מאזניות בספרים.
- רישום נאות בספרים – העברות כספים, המרות מטבע, פקודת מיון, תרומות במוצרים והפקת קבלות ידניות.
- הכנה למאזן – פקודות שערוך, פקודות מאזניות ליום חתך, שליפת מאזן בוחן.
דרישות התפקיד:
• בוגר קורס הנה"ח 1+2.
• ניסיון של 3 שנים לפחות, עדיפות מעמותות/מלכר"ים.
• הבנה וידע בסביבת עבודה רב-מטבעית ורב-חברתית.
• הכרות מעמיקה עם תוכנות ERP ו CRM, וממשקים בין מערכות.
• יכולת קליטה מהירה ושליטה בנתונים, תוך כדי מתן מענה מקצועי.
• יכולת עבודה בצוות בחלק מארגון גדול לרבות ממשקים עם מספר רב של גורמים.
האגודה למען מגייסת ראש תחום בתי עסק ושת"פ ל"מועדון יותר", מועדון הצרכנות וההטבות לחיילים בשירות חובה.
- גיוס בתי עסק ורשתות למועדון, לרבות פגישות עבודה, בניית חבילות פרסום מותאמות לבית העסק.
- שימור בתי עסק ורשתות שבשת"פ עם המועדון, לרבות מעקב אחרי מימושים, הפצת דוחות עסקאות רבעוניים ועוד.
- עבודה מול חברות האשראי הכוללת: אישורי הסכמים חדשים, קידוד מספרי ספק, עדכונים על פתיחת וסגירת סניפים, בדיקת שיוך מספרי ספקים.
- חידוש הסכמים מול בתי העסק והרשתות השונות
- גיוס מבצעים משתנים והנחות להגדלת והעמקת ההטבות לעמיתי המועדון לרבות באירועים מיוחדים כמו: מבצעי חגים, מבצעים עונתיים ועוד.
- מענה למלש"בים, חיילים, משתחררים והורים, בנושא שיתופי הפעולה וההנחות המועדון במגוון אמצעי ההתקשרות במועדון.
- ניהול פרויקט ערכות הקד"מ / שי למתגייסים בבקו"מ, גיוס מוצרים, הסכמים, תיאומים וניהול מול הבקו"מ,התחשבנות, דוח הכנסות, בניית תוכנית עבודה, גאנט ועוד.
- גיוס מוצרים קד"מ עבור חלוקה בערכות שי בפרויקטים שונים כמו: פסח, מצטייני הנשיא, יום סידורים, בחזרה לעתיד, אירועי הקיץ ועוד.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה
דרישות התפקיד:
- ניסיון במכירות מול לקוחות עסקיים- חובה
- ניסיון בעבודה במועדוני צרכנות – יתרון
- תואר B.A בתחום שיווק או מנהל עסקים – יתרון
- יכולת הבעה בע"פ ובכתב
- יסודיות, דייקנות ויכולת לעבודה בתנאי לחץ
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- יחסי אנוש טובים – ניסיון באופיס לרבות excel
- הפקת חשבוניות שוטפות למגוון לקוחות לרבות ביצוע גבייה ובקרת גבייה.
- התנהלות בממשקים שוטפים מול מחלקות הארגון וגורמי חוץ.
- התאמות כרטיסי לקוחות.
דרישות תפקיד:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה ( תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון).
- ניסיון בתפקיד דומה 1-2 שנים – חובה (יתרון ל-3 שנות ניסיון).
- ניסיון בעבודה מול תחום הלקוחות – יתרון
- ניסיון בביצוע התאמות כרטיסי לקוחות.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ERP (יתרון לניסיון עם מערכת תפנית).
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- תקשורת בינאישית גבוהה, ראייה מערכתית ויחסי אנוש טובים.
- מוסר עבודה, מחויבות ותודעת שירות.
- עבודה שוטפת באקסל.
- יכולת עבודה מול גורמי חוץ ופנים.