משרהמנכ"ל/ית קרן יחד
אזורקריית אונו
פרטים נוספים

אנו מגייסים מנכ"ל/ית לקרן יחד
• התפקיד בכפיפות ליו"ר הארגון.
• העבודה במשרדי הקרן בקרית אונו, התפקיד כרוך בנסיעות בארץ ובחו"ל .
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
• כמפעל חיוני בשעת חירום חלה חובת נוכחות.

עיקרי התפקיד:

– פיתוח וניהול תוכנית אסטרטגית להגדלת גיוס התרומות מול תורמים בארץ ובעולם לרבות אגודות ידידים.
– בניית תוכנית עבודה שנתית לגיוס תרומות, בהתאם לתר"ש צה"ל, ובהתאם למטרות הארגון .
– ניהול צוות עובדים הכולל מנהלי/ות ורכזי/ות גיוס תרומות.
– איתור תורמים פוטנציאלים, ניהול מאגר התורמים ושימור קשרי תורמים לאורך זמן.
– יצירת שותפויות עם גורמים שונים כולל עמותות.
– פיתוח תשתית איתנה לתמיכה בתהליכי העבודה לפיתוח וגיוס משאבים.
– פיתוח תשתית שיווקית תומכת (שיווק ישיר ועקיף) באופן יצירתי ותוך התאמה לגורם התורם (הפקה ופרסום), בשיתוף מחלקת השיווק.
– ניהול הפקת אירועי גיוס תרומות בארץ ובחו״ל
– ליווי משלחות תורמים פוטנציאלים.
– עבודה בממשק הדוק ושוטף עם גורמי צה"ל.
– מתן מענה בשגרה ובחירום למשימות מיוחדות.

דרישות התפקיד:

– ניסיון מוכח בגיוס תרומות ובעבודה מול ארגונים עסקיים וציבוריים (תורמים פרטיים, קרנות, מוסדיים) בארץ ובעולם – חובה.
– יחסי אנוש מעולים, יכולת ליזום ולשמר מערכות יחסים מוצלחות וארוכות טווח, חשיבה מערכתית, יצירתיות וגמישות, יכולת זיהוי הזדמנויות והפיכתן למקור גיוס משאבים.
– היכרות עם עולם הפילנתרופיה בארץ ובעולם.
– ניסיון בניהול צוות עובדים.
– ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה. שפות נוספות- יתרון (צרפתית ,רוסית, ספרדית ).
– השכלה אקדמאית.
– יושר ואמינות, סיווג בטחוני מתאים.
– היכרות המערכת הצה"לית.
– נכונות לנסיעות לחו״ל ע״פ הצורך

משרהמנהל/ת מחלקת מערכות מידע
אזורתל אביב
פרטים נוספים

– התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל התפעול.
– העבודה במשרדי האגודה בתל אביב , התפקיד כרוך בנסיעות בארץ.
– המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
– כמפעל חיוני בשעת חירום חלה חובת נוכחות.

עיקרי התפקיד:
– תכנון וניהול כל מערכות המחשוב, אחריות על הקמת תשתית והקצאת חומרה, תוכנה, יישומי מחשב,רשת התקשורת, טלפוניה, מערכות הפעלה, אבטחת מידע והטמעת מערכות מידע
– ניתוח צרכים בתחום תשתיות IT ומערכות המידע – מצב קיים מול מצב נדרש ומציאת אמצעים ותהליכים מתאימים ליישום
– קביעת מדיניות בתחום ניהול רכישות של חומרה, תוכנה, תקשורת, יישומים וציוד מתכלה
– ביצוע רכש והתקשרויות בתחום המחשוב, תקשורת, טלפוניה נייחת ומערכות המידע תוך חתירה להתייעלות מתמדת במשאבים וחסכון בהוצאות הארגון.
– תכנון, ביצוע ובקרה של תכניות העבודה והתקציב בתחום מערכות המידע )תקציב שוטף ותקציב פיתוח(
– תכנון, אפיון ויישום מודולים ופיתוחים במערכות ERP על פי דרישות הארגון
– ניהול השירות והתמיכה במערכות המחשוב בכל רחבי הארץ, כולל הפעלת גורמי חוץ )קבלנים(
– אחריות לתכנון והטמעת טכנולוגיות חדשות במערך מערכות המידע ופיתוח יישומים ומערכות מחשוב עתידיות
– כתיבת מסמכי מדיניות וכתיבת נהלים בתחום מחשוב ובקרה על יישומם ובכלל זה נהלים לשימוש נכון בחומרה ובתוכנה,
נוהלי גיבוי, מידע דיגיטלי, אבטחת מידע, עבודה עם מחשבים אישיים, הרשאות שימוש, רכש ועוד
– אחריות מלאה לתחזוקת מערכות המחשוב, ליישום המקצועי-טכני של שימוש יעיל ונכון במחשבים, ליישומי המחשב ולרשת התקשורת
– ניהול צוות עובדי מחלקת מערכות מידע והגדרת תחומי האחריות שלהם
– תפעול ותמיכה במערכות מידע ארגוניות ) CRM , ERP , HR , BI , מערכות WEB , מערכות סליקה ועוד)
– קביעת מדיניות והטמעת טכנולוגיות בתחום אבטחת מידע
– הבנה וידע בתחום ה- BCP ו DRP
– עובד חיוני לשעת חירום
– ניהול מאגרי מידע ואבטחת מידע מערכות. בארגון של לפחות 250 משתמשים.

דרישות התפקיד:
– בעל /ת תואר אקדמי, ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בהתמחות במערכות מידע או מדעי המחשב או ניהול ציבורי ובוגר/ת קורס מנמ"רים או קורס מקצועי מוכר אחר המקביל
לו (בהיקף שעות ובתחומי ההכשרה( – קורסים בהיקף של 200 שעות לפחות בניתוח מערכות מידע או ניהול פרויקטים או מנהלי מערכות מידע או קורס ניהול טכנולוגיות ) CTO (, כל קורס בהיקף של 40 שעות לפחות.
– לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה, הכולל אפיון ופיתוח מערכות מידע, ניהול כ"א מקצועי וניתוח מערכות. בארגון של לפחות 250 משתמשים.
– בעל /ת ניסיון בתכנון ובביצוע תכניות עבודה ותקציב לתחום מערכות מידע וניהול פרויקטי IT.
– בעל /ת ניסיון בתמיכה במשתמשים בעל /ת מודעות גבוהה לרמת שירות ולשביעות רצון.
– בעל /ת ידע במערכות תומכות החלטה ובניהול ממשקים בין מערכות ואינטגרציה.
– ניסיון עם מערכת ERP – תפנית – יתרון
– ניסיון עם מערכת CRM – Salesforce – יתרון
– היכרות עם מערכות אבטחה – PaloAlto, Perception Point, ApexOne, Portnox, MobileIron – יתרון
– ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים
– הבנה מעולה בטכנולוגיות מתקדמות ותשתיות IT
– ראש פתוח, יוזמה וחזון, אסרטיביות, יצירתיות
– יחסי אנוש טובים, שירותיות גבוהה
– כושר לנהל משא ומתן מול גורמי חוץ וספקים ראיה מערכתית
– מוכנות לעבודה קשה בשעות לא שגרתיות ובכל רחבי הארץ, יכולת עבודה באופן עצמאי

משרהמנהל/ת חשבונות ראשי/ת – מטה הארגון ת"א
אזורתל אביב
פרטים נוספים

'יחד למען החייל' הנו הגוף המוביל את הפעילות לרווחת חיילי צה"ל למעלה מ-70 שנה,
אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות ראשי/ת לסיוע בניהול ובקרה של העבודה
השוטפת במחלקת כספים בכפוף לסמנכ"ל הכספים בהיקף משרה מלאה.

תחומי אחריות:
• ניהול ובקרה על מערכת תרומות מיועדות.
• הנחיה ופיקוח מקצועי של מנהלי החשבונות בהנהלה ובמרחבים.
• ניהול בקרת מערכת רכש תקציבית.
• בקרה ופיקוח על תקינות נתונים במערכות הכספים
• בדיקה הוראות תשלום ואישורם, ובקרה על תשלומים לספקים ונותני שירות.
• ביצוע ממשקים יומיים וחודשיים.
• הכנת דוחות תקופתיים- לפי צורך.
• מתן מענה מקצועי בתחום הנהלת החשבונות למחלקות האגודה.
• תמיכה וסיוע לרואי חשבון
• דיווח חודשי לרשויות
• עבודה מול מחלקת השכר- כרטסת עובדים, אישורי הלוואות עובדים, הסכמים שונים.
• קליטת קבצים למערכת הממוחשבת לרבות ממשק שכר.
• טיפול בהזמנת תווי שי משופרסל.
• בדיקה ואישור פרטי בנק של ספקים (חדשים וקיימים)
• סגירה והתאמת חוזים בין חברתיים (חברות הבת של האגודה).
• משימות שונות במחלקה לפי הנחיית סמנכ"ל הכספים

דרישות :
• חשבונאי/ת בכיר/ה
• ניסיון בתפקיד דומה של 4-5 שנים לפחות – חובה
• ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות – ERP, יתרון לניסיון עם מערכת תפנית ,אקסל ברמה גבוהה, בתוכנות אופיס
• ניסיון ניהולי קודם- יתרון
• יחסי אנוש טובים, עבודת צוות וראש גדול יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• ניסיון בעבודה מול סמנכ"ל כספים וחשב.
• יכולת למידה עצמית ומהירה
• ניסיון בעמותות- יתרון
• יסודיות ודייקנות
• יכולת עבודה בתנאי לחץ, ריבוי משימות וניהול זמן עצמאי
• עבודה עם ממשקי עבודה רבים פנים וחוץ ארגוניים

משרהמנהל/ת חשבונות
אזורתל אביב
פרטים נוספים

יחד למען חייל מגייסת מנהל/ת חשבונות בהיקף משרה מלאה

תכולת תפקיד:
– הפקת חשבוניות שוטפות למגוון לקוחות לרבות ביצוע גבייה ובקרת גבייה
– ביצוע בקרות שוטפות
– ספקים-רישום חשבוניות במערכת הכספים.
– קופה קטנה
– ממשקים שוטפים מול מחלקות הארגון וגורמי חוץ
– ביצוע משימות בהתאם להנחיית המנהל
– גיבוי חברי מחלקה אחרים בתחומים נוספים לפי הצורך

דרישות תפקיד:
– תעודת הנהלת חשבונות סוג 3:- חובה ניסיון בתפקיד דומה של 3-4 שנים , יתרון ל 5 שנים
– ניסיון בתחום הספקים ו/או הלקוחות –חובה, יתרון לניסיון בשני התחומים
– מנהל/ת חשבונות מנוסה ואסרטיבי/ת בתחום הלקוחות, הגבייה והספקים
– ניסיון בביצוע התאמות כרטיסי לקוחות וכרטיסי ספקים
– ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ERP ,יתרון לניסיון עם מערכת תפנית
– יכולת עבודה עצמאית ובצוות ,תקשורת בינאישית גבוהה, ראייה מערכתית ויחסי אנוש טובים
– מוסר עבודה, מחויבות ותודעת שירות
– עבודה שוטפת באקסל
– יכולת עבודה מול גורמי חוץ ופנים

משרהרכזי /ות גיוס תרומות
אזורקריית אונו
פרטים נוספים

'יחד למען החייל' מגייסת רכז/ית גיוס
אנו מזמינים אותך להצטרף אלינו לתפקיד המאתגר ולקחת חלק בעשייה!
היקף משרה מלאה.

תאור התפקיד:
משרה 1 לשפה אנגלית שפת אם -דיבור וכתיבה- חובה
משרה 2 שפה אנגלית ברמה טובה דיבור וכתיבה
התפקיד כולל:
איתור, גיוס והרחבת מעגלי תורמים – ליווי וטיפול בהוקרת התורמים
ניהול תיקי תרומות כספיות מחו"ל – פיקוח על תקציבים כספיים ומימושם
הובלת אירועים מרכזיים בישראל
זמינות מידית

דרישות לתפקיד:
למשרה ראשונה : אנגלית שפת אם -דיבור וכתיבה- חובה
למשרה שניה : אנגלית ברמת שפת אם – חובה
שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת (EXCEL, PPT, WORD, OUTLOOK)- חובה
שירותיות, יחסי אנוש מעולים
מוטיבציה גבוהה, יוזמה, מחויבות ויצירתיות.
היכרות עם המערכת הצבאית ופעילותה – יתרון
היכרות וחיבור עם עולם גיוס התרומות – יתרון
יכולת עבודה בריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים
יכולת תיאום, ניהול והפקת אירועים
שירות צבאי משמעותי
יכולת ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
יושר, דיסקרטיות ואמינות
כמפעל חיוני בשעת חירום חלה חובת נוכחות.

משרהרכז/ת הפקה ומיתוג
אזורקריית אונו ותל אביב
פרטים נוספים

עיקרי תכולת התפקיד

  • הפקת סרטוני הוקרה לתורמים – כולל תחקיר ואיתור משתתפים, גיבוש קונספט, כתיבת תסריט, התקשרות עם צלמים ועורכי וידאו וליווי הצילומים בפועל.
  • הפקת אירועי תורמים
  • הפקת מוצרי דפוס ותשורות לתורמים
  • ייזום שת"פים והזדמנויות לגיוס תורמים חדשים

דרישות וכישורים

  • ניסיון של 2-3 שנים כעורכ.ת, מפיק.ת סרטונים/רכז.ת אירועים/ תקציבאי.ת או ת' שיווקי אחר
  • לימודים רלבנטיים בתחום השיווק
  • ניסיון בריכוז פרויקטים בממשקי עבודה מרובים ויכולת עבודה בריבוי משימות
  • חשיבה יצירתית והבנה שיווקית
  • כושר ביטוי, יכולת העברת מסרים תקשורתיים ברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שירותית
  • אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה)

כללי

  • התפקיד בכפיפות למנהלת מחלקת השיווק והדיגיטל
  • העבודה בקרית אונו ובתל אביב לסירוגין
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • כמפעל חיוני, בשעת חירום חלה חובת נוכחות