נשמח לשמוע מכם
בנוגע לתרומות כסף ו/או מוצרים, הפקת קבלות,
ניתן לחייג למוקד התרומות בטלפון: 3399* ו/או לפנות באמצעות הדואר האלקטרוני:Trumot@ufis.org.ilואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.
בנוגע לנושאים אחרים, תלונה או בקשה,
הקשורה לפעילות הארגון ו/או התנהלותו, ניתן לפנות באחד מערוצי התקשורת הבאים:
באמצעות הדואר האלקטרוני: Contactus@ufis.org
או באמצעות המענה האנושי בטלפון: 072-2702222
שעות המענה, הינן בימים א-ה בין השעות: 16:00 – 8:30.
ניתן לשלוח הודעה במסנג'ר של דף הפייסבוק ״האגודה למען החייל״
בכל הקשור לפעילות כוורת – קניה, הזמנות, זכיינים, סחורות ובפרט בנוגע לחבילות ״כוורת און ליין״,
יש לפנות לשירות הלקוחות במייל: Online@caveret.org או בטל' 03-7650306
בכל שאלה או בעיה הנוגעת לתנאי השירות של החיילים, לזכויות חיילים בודדים, או בקשת סיוע פרטני לחייל במצוקה, אנו ממליצים לפנות למוקד פניות הציבור של צה״ל בטל' 1111.