חייג אלינולתרומה

טיפים לשינה טובה יותר

חמישה טיפים לשינה טובה יותר

בימים מתוחים, הלחץ והמחשבות לא עוזבים אותנו גם בלילה, לפני השינה. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להירדם ולשמור על ערנות בשטח:

  1. נסו לשמור על לו"ז שינה קבוע. השעות הסדירות מסייעות לקבע דפוסי שינה.
  2. לא הצלחתם להירדם בתוך רבע שעה? צאו מהמיטה ועסקו במשהו מרגיע (ולא, התעדכנות בחדשות דרך הסמארטפון זה לא מרגיע)
  3. נכון, ארוחות ליליות זה כיף אבל קשה להירדם אחריהן. נסו להימנע מאכילה מכבידה כשעתיים לפני השינה לפחות.
  4. עוד משהו כיפי שעדיף להימנע ממנו לפני השינה הם ניקוטין וקפה. כן, מומלץ להימנע מאלה כמה שעות לפחות.
  5. כולם לא נרדמים לפעמים. אל תילחצו מזה. אמרו לעצמכם שאם לא נרדמתם הלילה – אתם בוודאות תשנו טוב בלילה שאחריו. אם תחשבו יותר מדי על כך שלא ישנתם, השינה תחמוק מכם לעוד שעות רבות נוספות.

בהצלחה ולילה טוב!